2018. augusztus 21., kedd

Retrómánia


Videó

Öreg vagyok-öreg vagyok - A nézését meg a járását

Retrománia
------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------ Gene Kelly : Singing In The Rain

Dalszöveg

Úgy sír, zokog a szél 
És rám tör az eső
Én csak énekelek
Szívem álmokat sző

A zápor s a szél
Nem bánthat sosem
Már rég messze jár
Mire észreveszem

Az eső rám csorog
De én boldog vagyok
Ha csúf az idő
Mindig rád gondolok

És vár a siker
Egy kis dal hozza el
Az eső most velem énekel
--------------------
Úgy sír, zokog a szél 
És rám tör az eső
Én csak énekelek
Szívem álmokat sző

A zápor s a szél
Nem bánthat sosem
Már rég messze jár
Mire észreveszem

Az eső rám csorog
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...