2012. március 17., szombat

Keksztekercs /egy kicsit másként/

Keksztekercs /egy kicsit másként/

Hozzávalók:

50 dkg háztartási keksz 3 evőkanál kakaópor 3 evőkanál porcukor sárgabaracklekvár 1-1,5 dl rumos meggy lé kókusz reszelék

Fehér krém:
20 dkg vaj 10-15 dkg porcukor 1 citrom héja 1/2 citrom leve rumos meggy kb. 20-30 szem meggy ízlés szerint

Elkészítés

A háztartási kekszet ledaráltam és elkevertem benne a kakaóport, a porcukrot. Beleöntöttem a egy kisebb üvegnyi sárgabarack lekvárt, adtam hozzá rumos meggy levet először csak 1 dl. Összedolgoztam, és amíg nem állt össze teljesen a massza adtam még hozzá rumos meggy levet. Ez kb. 1-1,5 dl volt végül. A vajat habosra kevertem a porcukorral, belereszeltem a citrom héját, és belefacsartam a fél citrom levét, majd még kevertem az egészet egy kis ideig. Kiszórtam egy nagyobb mennyiségű kókuszreszeléket és ezen kinyújtottam a kekszes massza felét
. Kinyújtás után megkentem a citromos vaj felével az egészet, és egy sorban elhelyeztem rajta a kimagozott rumos meggy szemeket. Utána feltekertem és alufóliába csomagoltam, majd hűtőbe tettem az egészet, hogy jól összedermedjen és összeérjenek benne az ízek. Összesen négy kb. 25 cm-es rúdnyi lett ebből a mennyiségből.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...