2013. július 19., péntek

Töltött cukkini



Töltött cukkini

Hozzávalók
2 darab zsenge cukkini
1 kis fej hagyma
2 kanál olaj
1 kanál főzött rizs
1 deci húsleves alaplé
2 deci főző tejszín
só, bors, paradicsom
reszelt sajt
30 deka darált hús

Elkészítés :

A cukkiniket megmosom és szárazra törlöm. Mindegyiket hosszában elfelezem.

A közepét kiszedem és apróra darabolom. A hagymát apróra vágom és az olajon megpárolom, hozzáadom a darált húst amit fehéredésig főzöm, sózom, borsozom. Hozzáadom a darabolt cukkini belsejét. Kicsit párolom és beleteszek 1 kanál lisztet és a húsleves alaplét, és a főzött rizst. Egyet rottyanik és hozzáadom a tejszínt, ezzel besűrítem a húsos alapot.

A tűzről leveszem és a cukkinibe teszem. A cukkiniknek az alsó felét olajjal lekentem. A sajtot lereszeltem, a paradicsomot felkarikáztam és a húsra tettem. 180 fokon sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...